زمان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 4020131
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

زمان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 25 آذرماه در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل بانوان آغاز می‌‌شود.

مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)به گزارش ایکنا، زمان قطعی مرحله نیمه‌نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد. این رقابت‌ها از 25 آذرماه با رقابت‌های رشته قرائت تحقیق و ترتیل در بخش بانوان آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


همچنین طی 26 و 27 آذرماه مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های رشته حفظ کل، 10 و 20 جزء در بخش بانوان و 28 آذرماه رقابت بخش آقایان در رشته حفظ کل، 29 و 30 آذرماه و رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل آقایان انجام می‌شود.

بنابر گفته سمیه حاجعلی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) و دبیر این دوره از مسابقات «رقابت‌های مرحله نهایی نیز طی بازه زمانی 7 تا 11 دی‌ماه به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی به تفکیک دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود».

یادآوری می‌شود، متسابقان رشته حفظ، ۱۹ آذرماه در آزمون کتبی که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، براساس زمان‌بندی به تفکیک هر رشته حضور پیدا کردند. همچنین حفاظ متولد آذرماه ۸۸ و کوچکتر و همچنین روشندلان از این آزمون معاف هستند و مستقیم وارد مرحله نیمه‌نهایی (شفاهی و آنلاین) شدند.

انتهای پیام
captcha