عضویت ۱۳۰ هزار بانوی کردستانی در بسیج
کد خبر: 4015653
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

عضویت ۱۳۰ هزار بانوی کردستانی در بسیج

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان با اشاره به اینکه بسیج بانوان طلایه‌دار حرکت‌های شورآفرین زنان و حرکت به سمت عمق‌بخشی نظام بوده‌اند، افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیون نفر از بانوان در عضو بسیج هستند که سهم کردستان از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر است.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بتول سرکانی، مسئول بسیج جامعه زنان کردستان امروزف دوم آذرماه در نشست هم اندیشی زن و تفکر بسیجی در نگاه امام خمینی(ره) با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: بسیج یکی از مهم‌ترین و بزرگترین برکات انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یک کلید طلایی در نظام نقش آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان به مانند موتور حرکت‌های سیاسی اجتماعی در جامعه است، افزود: بسیج زنان در واقع اولین و گسترده‌ترین نهاد خواهران است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش‌آفرینی است.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان با اشاره به اینکه بسیج خواهران طلایه‌دار حرکت‌های شورآفرین زنان و حرکت به سمت عمق بخشی نظام بوده‌اند، بیان کرد: در حال حاضر ده میلیون نفر از خواهران در سطح کشور جزء بسیج هستند که سهم کردستان از این تعداد 130 هزار نفر است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره در بیاناتشان زنان در دوران دفاع مقدس را حماسه‌سازان گمنامی عنوان کردند که فداکاری و از خودگذشتگی نشان دادند و همواره پا به پای میدان در عرصه‌ها نقش آفرینی کردند و فرزندانی تربیت کردند که امروزه نام و یادشان برای همیشه جاودانه مانده است.

سرکانی افزود: بسیج زمینه‌ای را فراهم کرده است که هر کسی با هر خلاقینتی می‌تواند در این مجموعه حضور داشته باشد و بالطبع زنان ایران اسلامی ما در گسترش تفکر بسیجی گمنام بوده‌اند و به معنای واقعی این تفکر را در جامعه گسترش داده‌اند.

وی یادآور شد: زنان ما در انقلاب اسلامی نشان دادند که الگوی سوم نه شرقی و نه غربی هستند و می‌توانند در عین اینکه مادر و همسر در خانواده هستند در بطن جامعه نیز نقش خود را ایفا کنند و فتوحات جدیدی را در جامعه ایجاد نمایند و امیدواریم خواهران ما در گام دوم انقلاب به نقش تمدن‌سازی بپردازند.

انتهای پیام
captcha