اعلام اسامی راه‌یافتگان به فینال مسابقات سراسری قرآن در هرمزگان
کد خبر: 4015053
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

اعلام اسامی راه‌یافتگان به فینال مسابقات سراسری قرآن در هرمزگان

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف هرمزگان از اعلام اسامی نفرات راه‌یافته در هرمزگان به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در سال 1400 خبر داد.

حجت الاسلام بهرام رنجبر رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف هرمزگان

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس مرکز امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اسامی نفرات راه‌یافته در هرمزگان به مرحله ملی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در دو بخش خواهران و برادران در سال 1400 اعلام شد.

وی افزود: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در هرمزگان۳۰ شهریورماه، در حسینیه امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس و حسینیه واقف نیک‌اندیش، مرحوم محمدعلی ناصری در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار شد و برگزیدگان این مرحله به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف راه یافتند.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ۲۵ و ۲۶ مهرماه به صورت ضبط تصویری برگزار شد و در آبان ماه به صورت‌ متمرکز مورد داوری قرار گرفت. امروز نیز مصادف با 30 آبان ماه، اسامی نفرات راه‌یافته به فینال این دوره از مسابقات در هرمزگان اعلام شد.

رنجبر عنوان کرد: در بخش آقایان «یوسف جعفرزاده» در رشته قرائت تحقیق، «علی محبی‌پور» در رشته حفظ کل، «حامد اسماعیل‌زهی» در رشته حفظ 20 جزء، گروه تواشیح «تبیان» در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم و در بخش بانوان «اعظم محمدی» در رشته حفظ کل به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف راه یافتند.

انتهای پیام
captcha