احداث دومین پارک بانوان در تویسرکان
کد خبر: 4010270
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

احداث دومین پارک بانوان در تویسرکان

عضو شورای شهر تویسرکان بیان کرد: این قول را می‌دهیم که پارک بانوان دیگری در شهر تویسرکان ایجاد شود و از این پارک بانوان که در دوره قبلی شورا راه‌اندازی شد به‌عنوان یک پارک امن برای بانوان استفاده شود.

مریم مرادیه عضو شورای شهر تویسرکانمریم مرادیه، عضو شورای شهر تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه برای خدمت کردن همیشه راه باز است، اظهار کرد: خدمت به مردم از با ارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوانی است، پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فِی عَوْنِ الْمُؤْمِنِ مَا كَانَ الْمُؤْمِنُ فِی عَوْنِ أَخِیهِ الْمُؤْمِنِ» اگر می‌خواهید خدا به شما كمک كند شما هم كمک حال مردم باشید.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات و احادیث از بالاترین خصلت‌ها برشمرده شده است، گفت: سرمایه شهرداری حق‌الناس است و مردم در این شرایط اقتصادی برای آن زحمت بسیار می‌کشند شورای شهر در صرف آن حساس است آن را در راه خدمت به مردم هزینه خواهد کرد.

مرادیه اظهار کرد: احداث پارک بانوان در شهرستان با همراهی اعضای شورای دوره چهارم زده شد و پروژه نیزه به انجام رسید اما متأسفانه با مشکلی که در دوره پنجم در شورای شهر به‌وجود آمد شاهد ساخت ساختمان‌هایی با طبقات بالا و مرتفع در کنار پارک بودیم که نارضایتی همشهریان را به‌دنبال داشته است، اما این قول را می‌دهیم که پارک بانوان دیگری در شهرستان احداث شود؛ از این پارک نیز فقط به‌عنوان یک پارک امن برای بانوان استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در تویسرکان از خبرنگاران خواست مطالبه‌گر باشند و منصفانه کار کنند و ادامه داد: درب شورا و شهرداری همیشه به روی خبرنگاران باز است و هر وقت خواستند می‌توانند در جلسات حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha