درخشش سمنان در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا
کد خبر: 4006027
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

درخشش سمنان در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا

پژوهشگران مرکز افکارسنجی(ایسپا) جهاددانشگاهی استان سمنان موفق به کسب عنوان برتر در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا جهاددانشگاهی کشور شد.

کسب عنوان برتر کشوری توسط پژوهشگران مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی سمنان

سیدمحمدعلی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا از سمنان از کسب عنوان برتر کشوری توسط پژوهشگران مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان خبر داد و افزود: این طرح که برای اولین بار در کشور در سال ۱۳۹۸ در استان سمنان توسط مرکز ایسپای جهاددانشگاهی استان سمنان اجرا و در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ نیز به عنوان طرح شاخص شرکت آبفای استان سمنان ین سایر طرح‌های با زمینه مدیریت آب و برق در جشنواره تخصصی پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه شد.

وی ادامه داد: طرح مذکور امروز بین ۷۰ طرح از ۱۶ استان کشور با رأی داوران به عنوان اثر شایسته تقدیر در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا معرفی و تقدیر شد.

شاهمیری با بیان اینکه پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان آگاهی و نظرات مراجعین از اجرای مفاد حقوق شهروندی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان (مطالعه موردی، شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار) صورت گرفته افزود: این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با روش پیمایشی انجام شده است.

شاهمیری اضافه کرد: جامعه­ آماری آن شامل مراجعه‌­کنندگان به شرکت آبفای شهری استان سمنان است که حجم نمونه ­پژوهش، ۴۰۰ نفر برآورد گردید که به روش نمونه­‌گیری اتفاقی انتخاب شده‌­اند. 

مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه سمنان یادآور شد: سؤالات طراحی شده این طرح منطبق با منشور ۱۲۰ ماده‌ای حقوق شهروندی ابلاغیه ریاست جمهوری در چهار مؤلفه اخلاقی، حقوقی اداری، حقوق حاکمیتی، عفاف و حجاب است.

گفتنی است مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی این نهاد، مرتضی میرباقری، عضو هیئت علمی دانشگاه و رؤسا و معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

همچنین در این مراسم چهار اثر برگزیده نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا توسط داوران معرفی و تقدیر شدند که در این بین، سیدمحمدعلی شاهمیری و افشین حسین‌زاده از شعبه استان سمنان با طرح «سنجش میزان آگاهی و نظرات مراجعین از اجرای قانون حقوق شهروندی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان» تقدیر شدند.

انتهای پیام
captcha