نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» در حافظیه افتتاح می‌شود
کد خبر: 4002870
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» در حافظیه افتتاح می‌شود

نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» و همچنین نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» و «سرای اهل قلم» به مناسبت آغاز هفته یادروز حافظ در شیراز افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز، 14 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه بزرگداشت یادروز حافظ از جمعه، 16 مهرماه آغاز خواهد شد، از افتتاح «سرای اهل قلم»، نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» و نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» در این روز خبر داد.

وی افزود: به مناسبت یادروز حافظ در نخستین گام از برنامه‌های گرامیداشت لسان‌الغیب حافظ شیرازی که با همکاری ادارات فرهنگی برگزار می‌شود، میزبان آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» با همکاری انتشارات بین‌المللی نوید شیراز در ساعت 16 روز جمعه، 16 مهرماه در آرامگاه حافظ خواهیم بود.  

امیدبخش اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های فوق «سرای اهل قلم» با سخنرانی محمد مرادی، مدرس دانشگاه با موضوع «شاعران حافظ و حافظان شاعر» در ساعت 17 همین روز در آرامگاه حافظیه آغاز به کار خواهد کرد.

معاون فرهنگی ارشاد فارس در پایان بیان کرد: همچنین نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» در ساعت 18 همین روز در نگارخانه تار و پود مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha