اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس‌ از لرستان به مرزهای شهید سلیمانی و مهران
کد خبر: 4001060
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس‌ از لرستان به مرزهای شهید سلیمانی و مهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: براساس اعلام سازمان راهداری مبنی بر پشتیبانی و تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی تاکنون حدود ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوس از استان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران اعزام شده است.

اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس‌ از لرستان به مرزهای شهید سلیمانی و مهرانبه گزارش ایکنا، به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، سه‎شنبه، ششم مهرماه در سخنانی با بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در بازگشت زائران اربعین حسینی تمهیداتی را پیش‌بینی کرده است، گفت: براساس اعلام سازمان راهداری مبنی‌ بر پشتیبانی و تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل مثبت انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر تاکنون حدود ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوس از استان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به اعزام ۲۰۰ دستگاه ناوگان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: همکاران ستادی به‌طور مستمر با کشیک‌های مستقر در پایانه مرزی در ارتباط هستند و به محض اعلام نیاز از سوی دست‌اندرکاران پایانه مرزی شهید سلیمانی مرز مهران ناوگان پشتیبان اعزام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: علاوه‌بر این، از آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی تیم‌های پشتیبانی ستادی این اداره‌کل در مرز مهران مستقر شده و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران، تسهیل در فرآیند جابجایی زائران، نظارت بر رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی حوزه مسافر اهتمام دارند.

وی از استقرار گشت‌های ۲۴ ساعته تلفیقی راهداری و حمل‌ونقل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد زائران اربعین حسینی از ابتدای هفته جاری تمام گشت‌های راه و ترابری و پلیس راه به‌صورت شبانه‌روزی در محورها مستقر هستند.

شرفی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه دغدغه‌ای در تأمین ناوگان برای جابجایی زائران وجود ندارد، بیان کرد: همچنین تعدادی از ناوگان استان در مرز شلمچه مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام
captcha