کمک شهرداری تهران به مراسم اربعین با اعتبار 6 میلیاردی و اعزام 400 نیرو
کد خبر: 3997691
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
آقامیری خبر داد:

کمک شهرداری تهران به مراسم اربعین با اعتبار 6 میلیاردی و اعزام 400 نیرو

عضو شورای اسلامی شهر تهران از تخصیص اعتبار 6 میلیارد تومانی و اعزام 400 نیروی خدماتی برای کمک شهرداری تهران به مراسم اربعین خبر داد.

تخصیص اعتبار 6 میلیارد تومانی برای کمک شهرداری تهران به مراسم اربعینبه گزارش ایکنا، در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که روز گذشته، 23 شهریورماه برگزار شد، بررسی دو فوریت لایحه «مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)» در دستور قرار گرفت که بر اساس ماده واحد ارسالی از شهرداری تهران به شهرداری اجازه داده شد تا اعتبار ویژه‌ای را از محل ردیف‌های اعتبارات پیش‌بینی نشده برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) هزینه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با این مصوبه شورا و میزان هزینه شهرداری در برگزاری مراسم اربعین امسال اظهار کرد: در جلسه روز گذشته شورا و بنا به ماده واحده ارسالی از سوی شهرداری تهران برای کمک به برگزاری مراسم اربعین، مصوب شد تا شهرداری به این مراسم آئینی و جهانی شیعیان کمک ویژه داشته باشد و بتواند زائران امام حسین(ع) را از خدمات مختلفی که در کشور عراق وجود دارد، برخوردار کند.

حجت‌الاسلام آقامیری ادامه داد: طبق این مصوبه شورا و بنا به برآوردهای انجام شده، مقرر شد تا شهرداری تهران هزینه‌ای بالغ بر حداکثر شش میلیارد تومان را برای کمک به برگزاری این مراسم معنوی و نورانی اختصاص دهد و سهمی هر چند کوچک در برپایی این مراسم داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: همچنین، در راستای تخصیص این اعتبار و ارائه خدمات بهتر به زوار مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بنابر این شد تا تعداد 400 نفر نیرو از سوی شهرداری تهران به عتبات عالیات اعزام شوند.

انتهای پیام
captcha