کورسوی امید در بحران کرونا / بهبودی 3 بیمار با درگیری 90 درصد ریه در شیراز
کد خبر: 3997503
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

کورسوی امید در بحران کرونا / بهبودی 3 بیمار با درگیری 90 درصد ریه در شیراز

سه بیمار مبتلا به کرونا با درگیری ۹۰ درصدی ریه‌ها، پس از بهبودی با حال عمومی خوب از بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز مرخص شدند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی، سیدمحمدکاظم تدین، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز (یکی از مراکز مرجع درمانی کرونا)، امروز، 23 شهریورماه گفت: در این روزهای سخت کرونایی که روزانه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا، جان خود را بر اثر این بیماری از دست می‌‌دهند و در میان خبرهای ناخوشایند مربوط به کرونا، خبر درمان بیماران کووید ۱۹، امید را در دل افراد زنده می‌‌کند.

وی افزود: با تلاش کادر درمان بیمارستان، یک بانو با ۲۹ هفته بارداری، یک آقا ۹۰ ساله و یک بانوی ۶۰ ساله با درگیری ۹۰ درصدی ریه که در روزهای نخست بستری، شرایط جسمی مناسبی نداشتند و ضمن بستری در بخش مراقبت‌های ویژه تا مرحله لوله‌‌گذاری و اتصال به دستگاه تنفسی نیز پیش رفته بودند، با تلاش مدافعان سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، درمان و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

تدین ضمن تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، از آنان خواست برای حفظ جان خود، خانواده و اطرافیان خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام
captcha