وبینار «ریشه‌یابی بحران در لبنان و راه‌های برون رفت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3996717
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

وبینار «ریشه‌یابی بحران در لبنان و راه‌های برون رفت» برگزار می‌شود

وبینار «ریشه‌یابی بحران موجود در لبنان و راه‌های برون رفت از آن» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در بیروت بیست و چهارم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مرکز آینده‌پژوهی جهان اسلام با همکاری انجمن ایرانی مطالعات منطقه‌ای رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان این سمینار را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد و در آن عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و کارشناس ارشد مسائل غرب لبنان و احمد دستمالچیان، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در اردن و لبنان به بررسی و تحلیل موضوع وبینار خواهند پرداخت.

وبینار ریشه‌یابی بحران موجود در لبنان ساعت 19 چهارشنبه هفته جاری از طریق لینک http://join.skype.com/deiEEYzWtHCq در اسکایپ در دسترس علاقه‌مندان به حضور در آن خواهد بود و مرتضی اقدسی، دانشجوی دکتری دانشگاه تهران دبیری نشست را بر عهده دارد.

لبنان تحت فشار تحریم‌های غرب و در رأس آن آمریکا طی یک سال و نیم گذشته با بحران شدید اقتصادی روبه‌رو بوده و کمبود سوخت از وخیم ‌ترین مسائل این روزهای لبنان است.

به تازگی ایران کشتی‌های حامل سوخت را به سفارش جنبش حزب‌الله لبنان برای کمک به کاهش محاصره و اثرات تحریم برای این کشور فرستاده است.

انتهای پیام
captcha