واکسیناسیون به تنهایی برای مقابله با کرونا کافی نیست
کد خبر: 3994507
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

واکسیناسیون به تنهایی برای مقابله با کرونا کافی نیست

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر با تأکید بر اینکه واکسیناسیون به تنهایی برای مقابله با ابتلا و شیوع بیماری کووید۱۹ کافی نیست، گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که سهل‌انگاری در اجرای محدودیت‌های کرونایی، شهرستان را با بحران جدی مواجه می‌کند.

به گزارش ایکنا از فارس، سید حسن خلیلی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر امروز، 10 شهریورماه در هفدهمین نشست هم‌اندیشی اعضای قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» که به میزبانی فرماندهی جدید سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد، گزارشی از روند شیوع کرونا و اقدامات انجام شده برای مقابله با این ویروس را ارائه داد و گفت: استمرار همکاری دواطلبان بسیجی با مدیریت فرماندهی سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در دستیابی به برنامه‌ها و محورهای طرح شهید سلیمانی ضروری است.

وی با اشاره به افزایش روند واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف در این شهرستان، افزود: واکسیناسیون به تنهایی برای مقابله با ابتلا و شیوع بیماری کووید۱۹ کافی نیست و باید به این موضوع توجه کنیم که سهل‌انگاری در اجرای محدودیت‌های کرونایی، شهرستان را با بحران جدی مواجه می‌کند.

علی گله‌داریان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهر نیز در این نشست با تأکید بر نقش موثر مدافعان سلامت در مقابله با کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، برگزاری نشست‌های مشترک اعضای قرارگاه عملیاتی شهرستان به ویژه با حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه را برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های مقابله با کرونا ضروری عنوان کرد.

وی افزود: مشکل کنونی که منجر به افزایش شیوع ویروس کرونا می‌شود، عادی‌انگاری است و ایجاد هم‌افزایی در مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ از سوی حوزه سلامت، فرماندهی سپاه و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، سد محکمی در برابر شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

در هفدهمین نشست قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» مهر، مسئولان تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان و معاون فرماندهی سپاه این شهرستان حضور داشتند و گزارش‌های آماری مشترک، نقاط قوت و قابل ارتقا و نیازمندی‌ها در اجرای این طرح ارائه و بررسی شد.

انتهای پیام
captcha