نمایش همدلی بسیجیان در میدان مقابله با کرونا
کد خبر: 3994171
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

نمایش همدلی بسیجیان در میدان مقابله با کرونا

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه بسیجیان خالصانه برای مقابله با بیماری کرونا وارد میدان شده‌اند،گفت: کشور ما بحران‌های بسیاری را تجربه کرده و به یاری خداوند، همدلی مردم و مسئولان این بحران را هم با سرافرازی سپری خواهیم کرد.

نمایش همدلی بسیجیان در میدان مقابله با کرونا

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، صبح امروز، نهم شهریورماه در جریان بازدید از پایگاه واکسیناسیون در سالن ورزشی دلاوران که با همت ناحیه مقاومت امام حسین(ع) کرج افتتاح شد، اظهار کرد: در پیک پنجم کرونایی قرار داریم و روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از هم‌وطنان خود را از دست می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شرایط عادی نیست و همه ما باید برای شکست این بیماری تلاش کنیم، افزود: زمانی که ولی امر مسلمین فرمان کمک تمام دستگاه‌ها به‌ویژه نیروهای مسلح را به مجموعه دولت و مردم برای مهار کرونا ویروس صادر فرمودند، باز هم سربازان گمنام ولی امر مسلمین یعنی بسیجیان دریادل به این فرمان لبیک گفتند و وارد عرصه شدند.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح شهید سلیمانی در البرز اشاره کرد و گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که مزین به نام سید شهدای مقاومت است، تمام بسیجیان، مسئولان و آحاد مردم پای کار نظام می‌آیند تا با هم‌افزایی یکدیگر شیوع ویروس کرونا را کنترل و مهار کنیم.

حیدرنیا تصریح کرد: در سومین مرحله از طرح شهید سلیمانی به دنبال قطع زنجیره انتقال ویروس در جامعه با تمرکز بر محلات هستیم. همچنین با اجرای این طرح کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور برای واکسیناسیون سراسری در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه بیش از ۴۲ سال از عمر با برکت این انقلاب می‌گذرد، تصریح کرد: کشور ما بحران‌های بسیاری را تجربه کرده و ایمان داشته باشید که به همدلی مردم و مسئولان این بحران را هم با سرافرازی طی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما برای عبور از این بحران، بسیجیانی از جنس مردم که خالصانه برای خدمتگزاری قدم به میدان گذاشته‌اند داریم، گفت: هر کجا حضور پیدا می‌کنیم ردپای بسیج و منشأ خدمات خوب بسیج دیده می‌شود.

این مسئول در پایان بیان کرد: مهار ویروس کرونا هرچقدر دشوار باشد، وقتی همه پای کار باشیم و جهادی کار کنیم می‌توانیم پیروز میدان شویم.

انتهای پیام
captcha