رأی استمزاجی نمایندگان به لغو رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85
کد خبر: 3989672
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

رأی استمزاجی نمایندگان به لغو رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی در رأی استمزاجی به لغو رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی رأی مثبت دادند.

به گزارش ایکنا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه موضوع رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان این موضوع مطالب خود را مطرح کردند.

وی افزود: در نهایت نمایندگان در یک رأی گیری استمزاجی به لغو رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی رأی مثبت دادند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته لغو رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی باید در جلسه علنی مجلس مطرح شود و به تصویب نمایندگان برسد.

به گزارش فارس، پیش از این نمایندگان مجلس به رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی رأی مثبت داده بودند تا به این وسیله طرح پس از رسیدگی و تصویب در کمیسیون بدون بررسی در صحن مجلس مستقیم به شورای نگهبان برای اعلام نظر ارسال شود.

انتهای پیام
captcha