مراسم سوگواری دانشگاه‌های کشور در عزای امام حسین(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3989150
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

مراسم سوگواری دانشگاه‌های کشور در عزای امام حسین(ع) برگزار می‌شود

مراسم سوگواری و عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم سوگواری و عزاداری دهه اول محرم از سوی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. جزئیات برخی از این برنامه‌ها را در ادامه می‌خوانید.

دانشگاه تربیت مدرس

مراسم عزاداری محرم‌الحرام در دانشگاه تربیت مدرس با سخنرانی حجج اسلام محمدهادی هدایت، مصطفی رستمی، قطرانی، مهدی ساداتی‌نژاد و مصطفی مرشدسلوک و با مداحی مهدی صفیاری و محمدحسن قبادی از دوشنبه، ۱۸ مردادماه به مدت یازده شب از ساعت ۲۱:۳۰ در محوطه مسجد قدس این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مراسم هر شب به صورت لایو از نشانی اینستاگرام هیئت به نشانی @mohebin_tmu  به صورت آنلاین پخش می‌شود. 

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی، کارشناس برنامه سمت خدا، حجت‌الاسلام خاطری، فعال مرکز اسلامی هامبورگ، حجت‌الاسلام سیدحسن علوی و مداحی امین پویان‌راد از دوشنبه، ۱۸ مردادماه به مدت ۱۱ شب از نماز مغرب تا ساعت ۲۲:۳۰ در فضای باز صحن دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

دانشگاه رازی

این مراسم در دانشگاه رازی کرمانشاه از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت حضوری در باغ ابریشم دانشگاه رازی، مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام خشنودی و سردار حسین کاجی و مداحی رضا رضایی برگزار می‌شود و پخش زنده آن نیز از اینستاگرام @heyat_razi در دسترس خواهد بود.

مجتمع دانشجویی امام رضا(ع)

مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) که زیر نظر مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند، مراسم سوگواری تحت عنوان «یازده شب همراه با کاروان سالار شهیدان» را برگزار می‌کند.

سخنرانی با موضوع تربیت اجتماعی و سیاسی مؤمنین از سوی حجت‌الاسلام نظافت و مداحی جواد مصطفوی و محمد صالحی‌پور از برنامه‌های این مراسم است که از دوشنبه هجدهم مردادماه هر شب ساعت 20:30 به نشانی حد فاصل میدان بسیج (فلکه برق) و فداییان اسلام 2 ویژه آقایان، بانوان و کودکان در فضای باز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha