توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اردبیلی + فیلم
کد خبر: 3982176
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اردبیلی + فیلم

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، گفت: ۱۰۰۰ بسته معیشتی در تمامی محله‌های محروم اردبیل، توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد دریادل، مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، ۱۴ تیرماه، با اشاره به اینکه گروه جهادی در خصوص شناسایی نیازمندان به‌صورت محله‌محور اقشار آسیب‌دیده را شناسایی می‌کند، گفت: ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی در تمامی محله‌های محروم اردبیل، توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک‌های مؤمنانه، اظهار کرد: خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت و در سه ماه نخست امسال، تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف شهرستان اردبیل توزیع شده است.

دریادل با اشاره به اینکه روند کمک به آسیب‌دیدگان کرونا ادامه دارد، بیان کرد: هر یک از بسته‌های معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای، سیب زمینی، پیاز، مایع لباسشویی، رب، ماکارونی و... به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است و در کنار این بسته‌های معیشتی، پک‌های بهداشتی شامل الکل، ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، تصریح کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه در سه ماه ابتدای سال جاری می‌توان به اهدای جهیزیه عروس از سوی خیرین استان اشاره کرد.

 
انتهای پیام
captcha