جشن تکلیف سیاسی «دختران بهشتی» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3977841
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

جشن تکلیف سیاسی «دختران بهشتی» در اردبیل برگزار شد

مسئول خانه قرآنی صدیقه کبری اردبیل، گفت: همزمان با دهه کرامت و انتخابات ۲۸ خردادماه، جشن تکلیف سیاسی با عنوان «دختران بهشتی» با حضور شماری از مسئولان استانی و رای اولی‌های این خانه قرآنی برگزار شد.

خوجشن تکلیف سیاسی «دختران بهشتی» در اردبیل برگزار شدشروز مصفاوند، مسئول خانه قرآنی صدیقه کبری اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: همزمان با دهه کرامت و انتخابات ۲۸ خردادماه، سال ۱۴۰۰ جشن تکلیف سیاسی با عنوان «دختران بهشتی» با حضور شماری از مسئولان استانی و رای اولی‌های این خانه قرآنی برگزار شد.

وی نقش دختران امروز و مادران آینده را بسیار تاثیرگذار در سرنوشت مثبت و منفی خانواده و تربیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: منظور از تربیت اجتماعی احترام به بزرگترها، رعایت مستحب‌ها و انجام ندادن موارد مکروه، دوستدار ورزش بودن، تحصیل همراه با تهذیب نفس و حضور فعال در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی است.

مصفاوند، تصریح کرد: هر شهروند باید با آگاهی در انتخابات ریاست جمهوری در سطح کلان و همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر شرکت کند و با انتخاب افراد دلسوز در جهت منافع شهر و دارای روحیه همکاری و تعامل و مراوده با مردم و مسئولان در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود سهیم بوده و مشارکت کند.

مسئول خانه قرآنی صدیقه کبری اردبیل، با اشاره به اهمیت دادن رای و انتخاب فرد اصلح، گفت: مردم نارضایتی خود را با شرکت در انتخابات و درخواست تغییر وضع موجود با انتخاب افراد از روی آگاهی نشان دهند، انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در دنیا تاثیرگذار شد و از آن گذشته با رای دادن و انجام وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی خود می‌توانیم افق‌های بسیار روشنی در جلوی چشمان خود بگشاییم و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شویم.

وی هدف از برگزاری این برنامه را جلب مشارکت حداکثری و مشارکت رای اولی‌ها در سرنوشت خود عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha