12 تیرماه؛ اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان البرزی
کد خبر: 3973863
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

12 تیرماه؛ اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان البرزی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اعلام نتایج شانزدهمین دوره آزمون کتبی اعطای مدرک تحصیلی تخصصی به حفاظ قرآن‌ کریم البرز در ۱۲ تیرماه سال جاری خبر داد.

12تیرماه؛ نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان البرزی اعلام می‌شود

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن‌ کریم در حوزه کرج و ساوجبلاغ با حضور 170 حافظ البرزی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی است و داوطلبانی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب کنند در مرحله دوم که به‌صورت شفاهی خواهد بود شرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ۱۲ تیرماه سال جاری نتیجه شانزدهمین دوره آزمون کتبی اعطای مدرک تحصیلی تخصصی به حفاظ قرآن کریم اعلام می‌شود، گفت: همچنین مرحله دوم این آزمون به‌صورت شفاهی یکم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ملازاده تصریح کرد: در مرحله دوم شرکت‌کنندگان در چهار رشته تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ، آزمون داده که در صورت کسب حد نصاب نمره شفاهی مدرک تحصیلی سطح یک تا پنج که همتراز مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتراست، دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha