مهلت نام‌نویسی در طرح‌های ملی حفظ قرآن تمدید شد
کد خبر: 3973382
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

مهلت نام‌نویسی در طرح‌های ملی حفظ قرآن تمدید شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تمید مهلت نام‌نویسی طرح‌های ملی شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم این مؤسسه در سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از زمانی که معظم‌له بر این قضیه تأکید کردند، مؤسسه بیت‌الاحزان در لبیک به منویات ایشان طرح‌های مختلفی را در طول سال برای تربیت حافظان قرآن کریم اجرا می‌کند.

وی راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم، طرح‌های ملی رحله، آیات زندگی، ایلاف، حفظ مجازی و غیره را از جمله این طرح‌ها برشمرد و افزود: همه ساله از اول تا آخر اردیبهشت‌ماه نام‌نویسی این طرح‌های ملی در سطح کشور انجام می‌شود که امسال به دلیل استقبال از این طرح‌ها، مهلت نام‌نویسی آن‌ها تمدید شده است.

شاهسونی ادامه داد: مهلت نام‌نویسی در مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم تا 10 خردادماه و هفتمین دوره طرح ملی رحله نیز تا 20 خردادماه جاری تمدید شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نام‌نویسی به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: از ابتدای راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی حفظ یک ساله قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان تاکنون بیش از یک هزار و 100 حافظ کل قرآن و بیش از 15 هزار حافظ اجزای قرآن کریم از نقاط مختلف کشور و بلکه کشورهای مختلف تربیت شده است.

انتهای پیام
captcha