جهان جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل را ببیند
کد خبر: 3969882
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
امام‌جمعه موقت رودان:

جهان جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل را ببیند

امام‌جمعه موقت رودان روز قدس را روز فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: جهان باید جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب و متجاوز اسرائیل را ببیند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام رضا مهدوی، امام‌جمعه موقت شهرستان رودان، ظهر امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ماندگار و نشئت گرفته از تیزبینی امام خمینی(ره) است. این روز مقدس، روز جهان اسلام و فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در شرایط بسیار سخت اقتصادی و اجتماعی به سر می‌برد و این نشان‌دهنده رو به نابودی و زوال بودن این رژیم است. مسلمانان جهان باید با اتحاد قاطع خود به دنیا ثابت کنند که اسرائیل کشوری غاصب است و جنایات بی‌رحمانه این رژیم متجاوز را به تمام جهان نشان دهند.

امام‌جمعه موقت رودان تصریح کرد: برخی سیاست‌مداران کشور، اگر اندک توجهی به قانون اساسی داشته باشند و با مراجعه به آن می‌دانند که سیاست‌گذاری‌های خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است. متأسفانه در بعضی مواقع سخنانی گفته می‌شود که مبنای خیلی محکم و درستی ندارد. همه سیاستمداران باید کاملاً مراقب باشند تا حرفی از دهانشان خارج نشود که دشمنان را شاد کند.

مهدوی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن نقش سپاه قدس با هدایت‌های الهی مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های پاسداران و در صدر آن‌ها شهید قاسم سلیمانی در عرصه محاسبات منطقه، بی‌‌انصافی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۲ اردیبهشت خود در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح، توضیحات کامل و جامعی دادند و همه مردم باید با انتخاب اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این امر یک فرضیه دینی است.

انتهای پیام
captcha