حاج قاسم مکتبی تکرار نشدنی است
کد خبر: 3943218
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
شیخ صفی‌الدین:

حاج قاسم مکتبی تکرار نشدنی است

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم، تحت تأثیر شخصیت مالک اشتر و ولایتمداری او شبیه ولایتمداری مالک اشتر و مکتب و اسوه‌ای بود که هرگز تکرار نخواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه شبکه خبری العالم عربی شیخ صفی‌الدین در گفت‌وگو با رادیو النور لبنان تصریح کرد: شخصیت، فرهنگ، تربیت و روش  حاج قاسم، محصول اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب امام خمینی(ره) بود که این شخصیت بزرگ را پرورش داد. حاج قاسم، عاشق شهادت بود و زمانی که درباره شهدا سخن گفته می‌شد، گریه می‌کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: حاج قاسم، تحت تأثیر شخصیت مالک اشتر  و ولایتمداری او شبیه ولایتمداری مالک اشتر و مکتب و اسوه‌ای بود که هرگز تکرار نخواهد شد.
وی با بیان اینکه حاج قاسم، فرمانده پیشرو، کارآمد و برنامه‌ریز در همه میادین بود، افزود: آمریکا پس از آنکه موفق نشد از پیشروی چشمگیر محور مقاومت در همه میادین، جلوگیری کند، حاج قاسم را هدف قرار داد.
شیخ صفی‌الدین بیان کرد: دشمن صهیونیستی در جنگ با حزب‌الله، شکست خورده و به همین دلیل مجبور است به دنبال طرح‌ها و گزینه‌های جایگزین برای مقابله باشد.

وی گفت: برخی همچنین ادعا کردند که مذاکره غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی، به خاطر عادی‌سازی است، ولی لبنان از این فضاها به دور است.
صفی‌الدین تصریح کرد: هر آنچه درباره مذاکرات و ترسیم مرزهای دریایی گفته می‌شود، در راستای هدف قرار دادن حزب‌الله است و واقعیت ندارد.
انتهای پیام
captcha