چراغ فروزان فرزانگی با ترور نخبگان اسلام خاموش نمی‌شود
کد خبر: 3937999
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

چراغ فروزان فرزانگی با ترور نخبگان اسلام خاموش نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند صنعت هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، گفت: جنایتکاران گمان می‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین اسلامی ایجاد کنند، در حالی که چراغ فروزان فرزانگی و دانش بیش از پیش از وجود آن فرهیخته و یگانه زبانه خواهد کشید و بر همگان پرتو خواهد افشاند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند صنعت هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

اقدام جنایت‌کارانه مزدوران پلید، بار دیگر کشور عزیزمان را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم نمود. دكتر محسن فخری زاده، شهید فرزانه‌ای كه با مجاهدت‌های علمی خود منشأ خدمات ارزنده‌ای در عرصه صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور بودند، ناجوانمردانه این دانشمند گران‌مایه را از ما گرفتند.

ترس از هیبت علمی و عظمت ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در اقدامات تروریستی بزدلان وابسته به استکبار جهانی بروز یافته تا با ترور علمی، لكه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر باشد و خون عزیزان ما سند راستی و درستی آرمان‌ها و اهداف ایران اسلامی گردد.

استحكام بنیان علمی و اقتصادی اندیشمندان كشور بارها به اثبات رسیده و همهمه خصم دون، خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد ساخت. جنایتکاران گمان می‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین اسلامی ایجاد نمایند در حالی که چراغ فروزان فرزانگی و دانش بیش از پیش از وجود آن فرهیخته و یگانه زبانه خواهد کشید و بر همگان پرتو خواهد افشاند.

دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرزوبوم گردند چراکه رویش گل‌های این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی ده‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان‌صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، امام خامنه‌ای و ملّت شهیدپرور ایران به‌ویژه خانواده گران‌قدر آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha