آغاز هشتمین جشنواره الحافظون با رقابت 170 نونهال + عکس
کد خبر: 3935099
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

آغاز هشتمین جشنواره الحافظون با رقابت 170 نونهال + عکس

هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون در مقطع سنی تا هفت سال از صبح امروز با شرکت غیر حضوری 170 شرکت‌کننده آغاز شده است.

آغاز هشتمین جشنواره قرآنی الحافظون با رقابت 170 نونهال قرآنی + عکس

به گزارش ایکنا، هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون از صبح امروز، 24 آبان‌ماه با برگزاری رقابت در مقطع سنتی نونهالان به صورت غیرحضوری آغاز شده و تا پایان وقت امروز نیز در همین مقطع به پایان می‌رسد.

شرکت‌کنندگان در مقطع سنی تا هفت سال در رشته‌های حفظ یک جزء و 20 سوره پایانی قرآن کریم رقابت خود را برگزار می‌کنند. رشته‌های حفظ سه جزء و پنج جزء قرآن به رشته‌های این گروه از شرکت‌کنندگان در مراحل بالاتر اضافه خواهد شد. در این مقطع سنی حدود 170 شرکت‌کننده حضور دارند. داوری این مرحله از مسابقات را «زهرا صریحی‌نژاد» و «فاطمه شیرازی» برعهده دارند.

مهدی محرم‌زاده، مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اعلام خبر برگزاری این جشنواره گفت: هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون در مقاطع سنی تا هفت سال، هشت تا 16 و 17 سال به بالا برگزار می‌شود. امروز صرفاً شاهد برگزاری مسابقات در مقطع نونهالان یا مقطع سنی تا هفت سال خواهیم بود.

وی در مورد زمان برگزاری مسابقات در سایر مقاطع گفت: این جشنواره در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود که زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی سایر مقاطع سنی ابتدای آذرماه خواهد بود.

آغاز هشتمین جشنواره قرآنی الحافظون با رقابت 170 نونهال قرآنی + عکس

یادآور می‌شود، هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون در مقطع سنی زیر هفت سال در رشته‌هایی همچون حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ جزء اول یا سی‌ام و ۲۰ سوره آخر قرآن و مقطع سنی هشت تا ۱۶ سال نیز در رشته‌های جزء اول یا سی‌ام، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود. رشته‌های مقطع سنی بالای ۱۷ سال نیز شامل رشته‌های سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل است.

انتهای پیام
captcha