خیانت مفسدان اقتصادی در گره زدن اقتصاد کشور به وضعیت آمریکا
کد خبر: 3934355
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

خیانت مفسدان اقتصادی در گره زدن اقتصاد کشور به وضعیت آمریکا

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متأسفانه شبکه‌ فسادی در داخل کشور قدرت اقتصادی را در دست گرفتند و با اظهارات و سیاست‌های آمریکا اقتصاد ایران را بالا و پایین می‌کنند که این موضوع خیانتی نابخشودنی است.

خیانت مفسدان اقتصادی در گره زدن اقتصاد به وضعیت آمریکاهادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به امید بستن جریانی خاص در کشور به انتخابات آمریکا، گفت: جریان خاصی در کشور حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را به انتخابات آمریکا گره زد که بسیار جای تأمل و تعجب دارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشترین تحریم‌ها در طول 40 سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دموکرات‌ها اعمال شده است و در میان روسای جمهوری آمریکا، باراک اوباما رکورددار وضع تحریم‌های یک‌جانبه علیه کشورمان بوده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینکه برخی‌ها اظهاراتی را در جامعه مطرح می‌کنند که با پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا وضعیت اقتصادی کشور دچار تحول اساسی خواهد شد دروغ شاخ‌دار بوده و چنین موضوعی را نیز تجربه ثابت کرده است.
وی اظهار کرد: جریان سیاسی که متصور می‌شوند با پیروزی جو بایدن وضعیت اقتصادی بهبود پیدا خواهد کرد خیالی خامی بیش نبوده است؛ امروز متأسفانه شبکه‌ فسادی در داخل کشور قدرت اقتصادی را در دست گرفتند و با اظهارات و سیاست‌های آمریکا اقتصاد ایران را بالا و پایین می‌کنند که این موضوع خیانتی نابخشودنی است.

انتهای پیام
captcha