بهره‌برداری از دو موقوفه جدید در میناب
کد خبر: 3931987
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

بهره‌برداری از دو موقوفه جدید در میناب

طی آئینی با حضور مدیرکل اوقاف هرمزگان و فرماندار شهرستان میناب دو پروژه تجاری موقوفات «عبدالله ابراهیمی» و «ماتم قلعه» به بهره‌برداری رسید.

مجید سلحشور، فرماندار میناب، در حاشیه مراسم افتتاح دو پروژه سرمایه‌گذاری در راستای افزایش بهره‌وری موقوفات در این شهرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: امروز 8 آبان ماه، با حضور مدیرکل اوقاف هرمزگان، پروژه تجاری موقوفات «عبدالله ابراهیمی» و «ماتم قلعه» این شهرستان به متراژ ۱۴۰۰  مترمربع با نیت روضه‌خوانی امام حسین(ع)، تعزیه‌داری و کمک به مستمندان، افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع هزینه کرد این پروژه‌ها 10 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله مواهب و عواید این موقوفات، هم برای نیات واقفین هزینه شده و هم موجب ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در شهرستان میناب می‌شود. امیدوارم این رویه و چنین کارهایی توسط مردم خیراندیش استان ادامه داشته باشد.

فرماندار میناب با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف در جهت رفع مشکلات روز جامعه، بیان کرد: ما این آمادگی را داریم که در جهت کمک به ترویج وقف در کنار اداره کل اوقاف و اداره اوقاف شهرستان میناب باشیم چراکه گسترش این سنت حسنه می‌تواند نقش  مهمی در رشد، توسعه و آبادانی استان داشته باشد.

انتهای پیام
captcha