برترین‌های جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد معرفی شدند
کد خبر: 3931707
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

برترین‌های جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد معرفی شدند

در مراسمی برترین‌های جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) که به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی برترین‌های جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) که به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

بدین ترتیب در بخش علمی جشنواره، بی‌بی صدیقه حیدری علی آباد از یزد، فاطمه پهلوان شمسی از میبد، فرزین حبیب‌زاده از استان البرز در بخش مقالات کامل و همچنین سیده فائزه صفدرزاده از تهران، فاطمه زارع مبینی از یزد و ایوب شافعی پور از بندرعباس در بخش مقالات به صورت پوستر برگزیده شدند.

در بخش هنری و در رشته شعر محسن ناصحی از اصفهان، مجتبی خرسندی از لرستان و زهرا گنجعلی از یزد برتر شدند و در رشته دلنوشته سیما راغبیان هنزایی از یزد، زینب مهدی زاده از یزد و ندا هوشمند از اردکان توانستند رتبه برتر را بدست آورند.

در بخش دانش آموزی الهه فلاح از میبد، فاطمه السادات میرعبداللهی و کوثر سیروس از یزد توانستند رتبه برتر را کسب کنند، همچنین فائزه حکیم آبادی از اشکذر، حنانه برنا از یزد و فاطمه رجال به عنوان برگزیده رشته نقاشی در سطح استانی و سعید دولتی از همدان و محمود یوسفی به عنوان برگزیده کشوری در این رشته معرفی شدند.

در رشته خطاطی نیز زهرا احمدی و فرزانه اخلاقی از قم، آسیه مهدوی و بی بی فاطمه حیدری از یزد توانستند برتر شوند.

یادآور می‌شود دومین جشنواره بانوی هزاره اسلام در سطح ملی به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد و با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، خانه فرهنگ صدوقی، صداوسیما مرکز یزد و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و همچنین  سازمان بسیج هنرمندان استان و مرکز پژوهشی حکمت برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha