ثبت نام کلاس‌های آموزشی خانه قرآن و عترت غریب‌الغربا(ع) آغاز شد
کد خبر: 3929324
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
ویژه ترم پاییز؛

ثبت نام کلاس‌های آموزشی خانه قرآن و عترت غریب‌الغربا(ع) آغاز شد

مدیرعامل خانه قرآن و عترت غریب‌الغربا(ع) از آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن کریم این مرکز ویژه ترم پاییز در تمامی گروه‌های سنی خبر داد.

مرضیه جعفری، مدیرعامل خانه قرآن و عترت غریب‌الغربا‌(ع) شهر ممقان، 24 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا از آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی این مرکز ویژه ترم پاییز خبر داد و گفت: دوره‌های آموزش قرآن کریم ترم پاییز ویژه بانوان و آقایان در تمامی مقاطع و گروه‌های سنی به‌صورت حضوری(با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها شامل رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ، مفاهیم، تجوید، تفسیر قرآن کریم، مربیگری، احکام بانوان و دیگر کلاس‌های فرهنگی است.

مدیرعامل خانه قرآن و عترت غریب‌الغربا‌(ع) با اشاره به استقبال کم خانواده‌ها از کلاس‌های حضوری در ایام کرونایی، ادامه داد: با راه‌ندازی و برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین در ترم تابستان، استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها را شاهد بودیم که این کلاس‌ها برای ترم‌های بعدی نیز برنامه‌ریزی شده است.

جعفری بیان کرد: کانون فرهنگی ــ تبلیغی غریب‌الغربا(ع) با اخذ مجوز آغاز به فعالیت کرده است که برنامه‌های کانون نیز در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء‌(ع) می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quranmamaqan.ir مراجعه و یا با شماره 04134327490 تماس بگیرند.

محمد زیادخانی ممقانی
انتهای پیام
captcha