اجرای مرحله دوم طرح «مهر تحصیلی» در هرمزگان
کد خبر: 3923539
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

اجرای مرحله دوم طرح «مهر تحصیلی» در هرمزگان

مدیرکل اوقاف هرمزگان از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان در قالب طرح «مهر تحصیلی» به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل این نهاد، اظهار کرد: طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با عنایت نماینده ولی‌فقیه در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اجرا و 500 بسته‌ تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح «مهر تحصیلی» ازجمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، گفت: در مرحله اول این طرح 200 بسته و در مرحله دوم 500 بسته شامل «کیف، دفتر و لوازم‌التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی، بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با بیان اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی از محل  نیات واقفان خیراندیش، خیران و نیز سازمان اوقاف برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده است.

مهدیان بیان کرد: اجرای این طرح، راهی برای تحقق بخشیدن به رؤیای کودکانی بود که با آمدن مهرماه به‌جای حس شوق بازگشایی مدارس حسرت رفتن به مدرسه و داشتن لوازم ساده مانند کیف، دفتر و لوازم‌التحریر را به دوش می‌کشیدند. امسال نیز با کمک خیران و واقفان توانستیم بخشی از این حسرت‌ها را به پایان برسانیم اما همچنان مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha