تربیت صحیح مانع از انحراف در آموزش می‌شود
کد خبر: 3923424
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

تربیت صحیح مانع از انحراف در آموزش می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه معلمان با تربیت صحیح نسل فعلی و تقویت باورهای دینی و ملی موجب تضمین آینده مطلوب برای كشور می‌شوند، بر تقدم داشتن تربیت بر آموزش تأكید كرد و گفت: تربیت صحیح مانع از انحراف در آموزش خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 26 شهریورماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سرنوشت کشور در دستان معلم است و این معلمان هستند که با تربیت صحیح نسل فعلی و تقویت باورهای دینی و ملی آنان موجب تضمین آینده‌ای مطلوب برای نظام و کشور خواهند شد.

وی، جذب معلمان خوب و آگاه را از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان در سطح کلان کشور باید زمینه این مسئله را فراهم کنند.

بوعلی با اشاره به تقدم داشتن تربیت بر آموزش گفت: تربیت صحیح مانع از انحراف در آموزش خواهد شد و لذا مجموعه آموزش و پرورش استان این اصل را درنظر داشته باشد.

فرمانده سپاه فجراستان فارس همچنین بر حمایت خود و مجموعه سپاه استان از فعالیت‌های آموزش و پرورش برای نیل به اهدافش تأکید کرد و افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که هر کاری را که باعث ارتقای آموزش و پرورش استان می‌شود، انجام دهیم.

وی، هم‌افزایی و استفاده از امکانات همه دستگاه‌ها و نهادها در شرایط کنونی به‌عنوان یک راهبرد قوی برای کاهش مشکلات کشور عنوان کردو افزود: مجموعه سپاه استان هر قدمی را دراین زمینه برخواهد داشت.

فرمانده سپاه فجراستان فارس گفت: در حال حاضر مجموعه سپاه استان با راه‌اندازی بسیج اقشار با 22 قشر، ارتباط نزدیک و مطلوبی  دارد که تقریباً شامل همه آحاد جامعه می‌شود.

بوعلی، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی را از همین اقشار عنوان کرد و افزود: وظیفه این دو قشر حمایت از آموزش و پرورش برای نیل به اهداف تعلیم و تربیت است و مدیران آموزش وپرورش و مدارس می‌توانند از این ظرفیت بزرگ به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha