پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه نمای آستان امامزادگان احمد و محمد(ع) دلفان
کد خبر: 3905676
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه نمای آستان امامزادگان احمد و محمد(ع) دلفان

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف لرستان گفت: عملیات عمرانی پروژه نمای بیرونی آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) باولین دلفان به پیشرفت ۷۵ درصدی رسید.

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه نمای آستان مقدس امامزادگان احمد و محمد ع باولین دلفانمسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: عملیات عمرانی پروژه نمای بیرونی آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) باولین دلفان دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی ادامه داد: پروژه نمای بیرونی آستان مقدس این امامزاده، به‌همت هیئت‌امنای پُرتلاش، سادات جلیل‌القدر، مدیریت و همکاران اداره اجرایی شهرستان دلفان زیر نظر دفتر فنی این معاونت به‌صورت ترکیبی متشکل‌ از  آجر و کاشی هفت‌رنگ توسط یکی‌ از استادکاران برجسته اصفهانی که دارای سوابق اجرای پروژه‌های متعدد و موفق اماکن مذهبی در سطح کشور و استان بوده، اجرا شده که هم‌اکنون در سه جهت شمالی، شرقی و غربی به اتمام رسید.

رضایی‎پور با بیان این‌که منابع مالی این پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان توسط یکی‌ از سادات خیر و نیک‌اندیش، در قالب «طرح مودت» تأمین شده‌ است، اضافه کرد: اجرای شاسی فلزی، دیواره و نمای گلدسته‌ها و همچنین نمای ورودی اصلی این بقعه متبرکه، در دست اقدام بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اجرای فنی قوس پنج و هفت، هلالی ورودی و سردر، طی مدت زمان دو ماه به اتمام برسد.

وی با بیان این‌که پروژه احداث گنبد این بقعه متبرکه با نمای کاشی‌کاری سنتی و اجرای پروژه حصارکشی محوطه و محدوده این بقعه متبرکه، به طول بیش‌ از دو هزار متر از دیگر پروژه‌های عمرانی و ماندگار در این مکان معنوی بوده که با موفقیت به اتمام رسید، گفت: تلاش‌های خالصانه هیئت‌امنا و خیران نیک‌اندیش، نقش بسزایی در اجرای موفق پروژه‌های عمرانی این بقعه متبرکه داشته است.

انتهای پیام
captcha