ویژه‌برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در روز جهانی قدس
کد خبر: 3900553
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

ویژه‌برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در روز جهانی قدس

رئیس حوزه هنری هرمزگان برنامه‌های حوزه هنری استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس را با تأکید پراستفاده از بستر فضای مجازی اعلام کرد.

انوشیروان پیش دار، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، برنامه‌های مهم این نهاد را در روز جهانی قدس تشریح و اظهار کرد:  اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و همچنین روشنگری در فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی از برنامه‌های ویژه حوزه هنری استان در روز جهانی قدس امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم، هیچ تجمع و راهپیمایی در سطح شهرها در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد نشد، افزود: هماهنگی لازم با هنرمندان استان برای انجام برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی انجام گرفته است.

رئیس حوزه هنری هرمزگان با اشاره به ضرورت زنده نگه‌داشتن روز جهانی قدس و مسئله فلسطین به‌عنوان مهم‌ترین اولویت جهان اسلام، تصریح کرد: از همه رسانه‌ها، هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری دعوت می‌کنم با پیوستن به پویش «فلسطین آزاد» از طریق فضای مجازی، اهمیت روز جهانی قدس را برای جهانیان و افکار عمومی تبیین کنند.

پیش دار برگزاری شب‌شعر مجازی «هم‌صدا با قدس»، خوانش و معرفی کتاب «آخرین زمستان» ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه مجازی خوشنویسی «مشق وحدت»، تولید پوستر «گام‌های استوار» با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی، تولید نماهنگ «خاک مقدس»، برگزاری ویژه‌برنامه «با تو هستیم» با موضوع همدلی رزمندگان استان هرمزگان با مردم مظلوم فلسطین، برگزاری برنامه «سینما فلسطین»  با موضوع نقد و بررسی سینمای مقاومت، اجرای سرود با موضوع روز قدس و نمایشنامه خوانی با موضوع مقاومت را از برنامه‌های مهم حوزه هنری استان هرمزگان در روز جهانی قدس برشمرد که از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی حوزه هنری هرمزگان قابل‌مشاهده و دسترسی خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: در شرایط فعلی که بیشتر کشورهای جهان با ویروس کرونا دست‌به‌گریبان هستند، کار فرهنگی و تبلیغی می‌تواند نقش مهمی در بیان حقایق و مظلومیت ملت فلسطین و افشای جنایت‌های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha