رزمایش «ضیافت همدلی»؛ اقدامی مناسب در جهت محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3895591
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

رزمایش «ضیافت همدلی»؛ اقدامی مناسب در جهت محرومیت‌زدایی

رئیس اداره اوقاف میناب از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» با توزیع بیش از 100 بسته حمایتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» اقدامی مناسب جهت محرومیت‌زدایی است.

مصطفی محب زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: در راستای لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی و مواسات از سوی این اداره  با تهیه و توزیع بیش از 100 بسته حمایتی بین نیازمندان انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد به‌واسطه شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی آن در دسته نیازمندان قرار گرفته‌اند و باید شناسایی شوند، تصریح کرد: هدف ما این است که نیازمندی در شهرستان میناب نباشد که شب را گرسنه بخوابد.

محب زاده هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری دانست و افزود: ارزش هر بسته تهیه‌شده 180 هزار تومان است که اعتبار این بسته‌های معیشتی از محل درآمد موقوفات، بقاع متبرکه و با همکاری متولیان موقوفات، هیئت‌امنای بقاع متبرکه و خیران تهیه‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» اقدامی مناسب جهت محرومیت‌زدایی است، افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای این رزمایش و کمک مؤمنانه اتفاقات خوبی افتاد و بخشی از نیازمندان، مردم را در کنار خود دیدند.

رئیس اداره اوقاف میناب در پایان بیان کرد: مرحله دیگر توزیع کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با نیمه ماه رمضان ولادت و امام حسن مجتبی (ع) اجرا و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha