آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در ۵۳۰ پایگاه بسیج میناب
کد خبر: 3891788
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در ۵۳۰ پایگاه بسیج میناب

فرمانده سپاه میناب از آغاز رزمایش  کمک مؤمنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند در ۵۳۰ پایگاه مقاومت بسیج و ۲۶۰ گروه جهادی تا نیمه رمضان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طالب احمدی‌نیا، فرمانده سپاه شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان میناب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه رمضان ادامه دارد، افزود: طرح کمک به اقشار نیازمند نه‌تنها در طول رزمایش بلکه تا پایان شکست ویروس کرونا کمک‌رسانی به نیازمندان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه میناب اظهار کرد: در این رزمایش ۵۳۰ پایگاه بسیج و ۲۶۰ گروه جهادی کار شناسایی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان بر عهده دارند.

احمدی‌نیا اجرای این رزمایش را فرصتی برای خدمات‌رسانی بهتر به نیازمندان دانست و گفت: سه هزار و ۴۵۳ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۵۰ میلیون تومان با همکاری خیران و گروه‌های جهادی بین نیازمندان در نیمه شعبان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت، حبوبات، تن ماهی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان برای هر خانواده پیش‌بینی شده است، افزود: همه افراد نیازمند و مستحق پس از شناسایی شدن مشمول این طرح رزمایشی می‌شوند اما افرادی که تحت پوشش هیچ‌گونه نهاد حمایتی قرار ندارند در اولویت هستند.

فرمانده سپاه میناب اضافه کرد: شماره‌ حساب ۱۰۵۶۳۲۷۲۵۴ بانک رسالت و شمار کارت ۱۳۱۶-۱۱۵۳-۷۲۱۱-۵۰۴۱ بنام موکب قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان میناب آماده دریافت وجوه نقدی و غیر نقدی خیران نیکوکار و مردم انقلابی شهرستان میناب است.

انتهای پیام
captcha