یوم الله ۱۲ فروردین؛ روزی پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی
کد خبر: 3888340
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
استاندار هرمزگان طی صدور پیامی:

یوم الله ۱۲ فروردین؛ روزی پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی

استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: این روز، روزی ماندگار، حماسی و پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

در پیام استاندار هرمزگان آمده است:

«یوم الله دوازدهم فروردین نماد حقیقی مردم سالاری دینی و تثبیت اراده و خواست مردم ایران در برپایی حکومت مبتنی بر دین مبین اسلام است.

برپایی نظام جمهوری اسلامی از خواسته‌های اصلی مردم ایران در انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) محسوب می شد که این امر در شعارهای مردم در دوران انقلاب اسلامی تبلور یافته بود.

در این راستا با برگزاری همه پرسی انتخاب نظام حکومتی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رای حداکثری ملت ایران در این سرزمین استقرار یافت.

یوم الله دوازدهم فروردین روزی ماندگار، حماسی و پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی است و در این روز مردم با رای حداکثری خود، جمهوری اسلامی را به عنوان شیوه و نظام حکومتی در ایران برگزیدند.

انقلاب اسلامی با نثار خون های بسیاری به ثمر نشست و برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران نیز رشادت ها، فداکاری ها و جانفشانی های بسیاری صورت گرفته است.

در طول ۴۱ سال گذشته استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا کشور ما به پیشرفت های چشمگیری دست یابد و آثار برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی در سراسر ایران قابل ملاحظه است.

امروز ما وظیفه داریم با تمام توان در راه تحقق اهداف این نظام مقدس که حاصل خون شهداست، تلاش نماییم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان، امیدوارم همگان در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام های موثری برداریم».

انتهای پیام
captcha