راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در بقاع شاخص هرمزگان
کد خبر: 3872400
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در بقاع شاخص هرمزگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف هرمزگان از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت ارائه به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان و شرق هرمزگان در سطح بقاع شاخص این استان خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در بقاع شاخص هرمزگان

‌به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به وقوع سیل در استان‌های سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان، اظهار کرد: یکی از وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی، کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است که در این راستا از سوی سازمان اوقاف تمامی ادارات کل اوقاف استان‌های سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و هرمزگان بسیج شدند.

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار مسئولان مربوطه در بقاع متبرکه قرار دهند.

مدیرکل اوقاف هرمزگان خواستار کمک خیران و واقفان خیراندیش به سیل‌زدگان شد و گفت: اوقاف هرمزگان آماده همکاری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان شرق هرمزگان و همچنین استان‌ سیستان‌و‌بلوچستان است.

مهدیان تأکید کرد: اقلام گرمایشی، لباس، پتو، چادر، بخاری، غذای گرم و کنسرو از موارد مورد نیاز سیل‌زدگان است که امیدواریم باهمت مردم همیشه در صحنه این اقلام جمع‌آوری و به دست مردم شرق هرمزگان و سیستان‌و‌بلوچستان برسد.

وی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های جمع‌آوری در بقاع شاخص استان تحویل دهند تا این کمک‌ها به دست مردم سیل‌زده رسانده شود.

انتهای پیام
captcha