تهدیدات رسانه‌پایه، علیه ایران بکارگیری می‌شود
کد خبر: 3855332
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
رئیس رسانه ملی مطرح کرد؛

تهدیدات رسانه‌پایه، علیه ایران بکارگیری می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدیدات علیه کشور ما رسانه پایه است و دشمنان برای تخریب اقتصاد از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذار نمی‌کنند.

تهدیدات رسانه‌پایه، علیه ایران بکارگیری می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز ۱۶ آبان ماه در مراسم افتتاح پروژه‌های فنی صداوسیمای خراسان رضوی که در محل صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، ضمن آرزوی پیشرفت روز افزون برای این استان اظهار کرد: بارگاه رضوی اثر عمیقی در رشد معنویت کشور دارد، این استان هم از جهت اقلیمی و جغرافیایی برجسته است و هم از جهات صنعت، معدن، کشاورزی، دانشگاهی و حوزوی مقام شامخی دارد.

ظرفیت و استعداد رسانه‌ای فوق‌العاده در خراسان

وی ضمن تشریح ظرفیت‌های کار رسانه‌ای در خراسان رضوی افزود: این استان دارای برجستگی‌های زیادی است و همانند یک کشور عمل می‌کند. سالانه حدود ۳۰ میلیون زائر به خراسان رضوی می‌آیند و صداوسیمای این استان نیز استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارد و همچنین دارای نیروی انسانی ارزشمند و فاخری است.

علی عسگری با بیان اینکه تولیدات خراسان رضوی برای سایر شبکه‌های تلویزیونی قابل استفاده است، ادامه داد: این تولیدات قابلیت این را دارد که در بخش‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد به پخش برسد، همکاران خراسان رضوی نه تنها در سطح استان بلکه در ابعاد جهانی و ملی در حال تلاش هستند و هم اکنون خطوط ارتباطی فراوانی برای مراکز مختلف کشور در خراسان رضوی ایجاد شده است.

رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهار کرد: تهدیدات کشور ما رسانه پایه است و دشمنان برای تخریب اقتصاد از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذار نمی‌کنند، ما در یک روند جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ علیه ما در صورتی می‌تواند موفق شود که بتواند در جنگ رسانه‌ای روحیه و امید مردم را تخریب کند.

پاسخ حملات رسانه‌ای با مقاومت فعال

وی ادامه داد: ما این حملات را تشخیص می‌دهیم و برای خنثی‌سازی آن اقدام کردیم، دشمنان ما نتوانستند زهر خود را در این زمینه بریزند، چرا که سربازان و سرداران رسانه‌ای کشور مراقبت لازم را داشتند و نگذاشتند فتنه دشمن تأثیرگذار باشد، رسانه ملی با مقاومت فعال و نیروی قوی و تعیین‌کننده تلاش می‌شود تا دفاع از فرهنگ ملت ایران به خوبی انجام دهد و علیه خدعه دشمن بایستد.

علی عسگری گفت: دشمن در تلاش است تا بتواند این روحیه مقاومت را تخریب کنند، اما امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است، دشمن بداند که ایران یک کشور با نیروی فعال و توانمند در تولید است و از تحریم یک فرصت خلق کرده و این فرصت باعث شکل‌گیری بسیاری از دانش‌بنیان‌ها در کشور شده است و این جوان و تولیدکنندگان ایرانی هستند که از تحریم و تهدید فرصت خلق کردند و امیدواریم که در رویارویی با نظام سلطه پیروز شویم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجام و با تأکید بر اینکه دشمن مستکبر همواره در حال خدعه علیه ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا با پیمان‌شکنی از برجام خارج شد و ایران پس از یک سال صبر راهبردی کاهش تعهدات برجامی را آغاز کرد و روز گذشته و در یک گام دیگر از کاهش تعهدات برجامی، سایت فردو فعال شد و ما از این حرکت حمایت‌ می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha