راه‌اندازی مراکز «افق» در امام‌زادگان لرستان
کد خبر: 3838797
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

راه‌اندازی مراکز «افق» در امام‌زادگان لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اوقاف لرستان از راه‌اندازی مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در امام زادگان لرستان خبر داد و گفت: این مراکز زیر نظر هیئت امنا امام زادگان و با عنوان مراکز افق راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی مراکز «افق» در امام‌زادگان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان لرستان، امروز شنبه، نهم شهریور در کارگاه آموزشی هیئت‌امنا، خدام ثابت و افتخاری بقاع متبرکه و متولیان لرستان که در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: امام‌زادگان به عنوان ذریه فاطمه زهرا(س) محل رجوع بسیاری از مردم هستند و فضای معنوی این اماکن مقدسه طوری فراهم شود تا مردم در آرامش باشند
وی با ذکر این مطلب که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه یازده امام‌زاده لرستان با عنوان امام‌زاده سطح یک معرفی شده است، اضافه کرد: امام‌زادگانی مانند سطح امام‌زاده عبدالله خرم‌آباد، امام‌زاده جعفر و ابوالحسن بروجرد و امام‌زاده زید ابن علی درود به‌عنوان امام‌زادگان سطح دو انتخاب شده است.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که حکم هیئت‌امنای امام‌زادگان سطح یک توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: حکم هیئت‌امنای امام‌زادگات سطح دو توسط اوقاف و امور خیریه استان صادر می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این‌که هیئت‌امنای امام‌زادگان سطح یک سریع‌تر پرونده خود را کامل کنند، خاطرنشان کرد: مرکزی در تمام امام زادگان استان مرکزی تحت عنوان افق یا مرکز اجتماعی فرهنگی و قرآنی راه‌اندازی می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که مراکز افق زیر نظر هیئت امنای امام‌زادگان مدیریت می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های اجتماعی و کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در امام‌زادگان برپا می‌شود.


انتهای پیام

captcha