برگزاری ۴۵ گفتمان دینی با موضوع «ازدواج آسان» در البرز
کد خبر: 3832701
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

برگزاری ۴۵ گفتمان دینی با موضوع «ازدواج آسان» در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: ۴۵ گفتمان دینی و ۲۰ کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری 45 گفتمان «با موضوع ازدواج آسان» در البرز

مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: در طول این هفته 45 گفتمان دینی با موضوع ازدواج در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 600 نفر مخاطب این گفتمان‌ها خواهند بود، افزود: در این گفتمان‌ها از اساتید برجسته و کارشناسان اهل‌فن با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار بهره‌گیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مسائل مرتبط با ازدواج آسان، همسریابی از دیدگاه دین اسلام، محبت و رسم زندگی مشترک، احترام در زمره موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد و به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برنامه‌ریزی شده یاداور شد: دیگر برنامه تبلیغات اسلامی البرز در تمام‌روزهای هفته ازدواج استقرار مشاوره مذهبی و ازدواج در سطح ادارات استان است که علاقمندان می‌توانند برای استفاده رایگان از این مشاوره‌ها به تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز متذکر شد: همچنین 20 کارگاه آموزشی هم با موضوع توانمندسازی مهارت‌های زندگی و ازدواج آسان به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در سطح شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha