اعلام جزئیات مراسم گرامیداشت عملیات «کربلای۱»
کد خبر: 3726622
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

اعلام جزئیات مراسم گرامیداشت عملیات «کربلای۱»

گروه فرهنگی - دبیر گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران گفت: جمعی از رزمندگان و فرماندهان استان‌های درگیر در عملیات کربلای یک همچون تهران، قم و البرز در نقطه ایثار مهران حضور خواهد داشت .

به گزارش ایکنا از ایلام، سرهنگ جمال شاکرمی، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: شهر مهران ۱۰ تیرماه ۶۵ در عملیات «کربلای یک» با رمز «یا ابوالفضل» از تصرف دشمن بعثی خارج شد. به همین مناسبت همزمان با سالروز این عملیات برنامه‌ای ساعت هفت عصر با حضور مسئولان ارشد کشوری و استان ایلام در منطقه قلاویزان ۱۰ تیر ماه برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: رایزنی در خصوص اختصاص اتوبوس‌های ایاب و ذهاب برای حمل و جابجایی مردم شهرستان‌های مختلف به منطقه قلاویزان برای حضور آنها در آئین گرامیداشت این روز با همکاری شرکت جوان سیر ایثار و شهرداری های هر شهرستان انجام گرفته است.
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه جمعی از رزمندگان و فرماندهان استان‌های درگیر در عملیات کربلای یک همچون تهران، قم و البرزدر نقطه ایثار مهران حضور خواهد داشت، گفت: سخنران این برنامه سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.
انتهای پیام
captcha