حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
کد خبر: 3660162
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار گفت: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین‌تری دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از گیلان، حجت‌ الاسلام ابراهیم عباسپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار اظهار کرد: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین‌تری دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار افزود: جذب مردم به مساجد باعث تقویت نیرو در سنگر دفاع از حریم اسلام است و در این راستا باید شیوه هایی به‌کار گرفته شود که جاذبه داشته و نه خدای ناکرده حرکتی از ما باعث دفع نمازگزاران از مسجد شود.

وی به بیانات گهربار مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان به فعالان فرهنگی فرمودند انتظار است که کار خود را ده برابر کنیم، برای انجام آن کوشا باشیم و این یک نقطه کلیدی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند.

حجت الاسلام عباسپور اظهارکرد: تبلیغ امری مقدس است و خدای منان و متعال بزرگ‌ترین نعمت خودش را که تبلیغ دین و احیای امر اهل‌بیت (ع) است را نصیب و روزی روحانیون کرده است.

وی یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های تبلیغی در همه مناطق مشارکت و حمایت‌های مردمی از برنامه‌های مذهبی در مناسبت‌ها است و باید تلاش کنیم که در تمام فعالیت‌ها مردم متدین ما را همراهی کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار با اشاره به ضرورت توجه جدی به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است.

 

 

 

captcha