طرح آموزشی ویژه قرآن‌آموزان مستعد در زنجان افتتاح شد
کد خبر: 3635807
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
قره‌جه‌لو:

طرح آموزشی ویژه قرآن‌آموزان مستعد در زنجان افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزشی دارالقرآن زنجان از آغاز اجرای طرح آموزشی ویژه قرآن‌آموزان مستعد دارالقرآن در زنجان خبر داد.

اصغر قرجه‌لو، معاون آموزشی دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: طی هفته گذشته بیش از 700 قرآن‌آموز دارالقرآن زنجان در واحد برادران این موسسه مورد تست صدا قرار گرفتند که از این تعداد 88 نفر در مرحله اولیه به عنوان قرآن‌آموزان مستعد به لحاظ صوتی شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح دیروز دوشنبه 6 شهریورماه افتتاح شد، افزود: اهداف تشکیل گروه آموزشی ویژه قرآن‌آموزان مستعد در زنجان شامل تشکیل گروه سرود و هم‌خوانی تواشیح شهدای گمنام دارالقرآن، تشکیل کلاس‌های صداسازی برای تقویت صوت و همچنین در حال رایزنی برای اجرای حرفه‌ای طرح ملی تلاوت برای این قرآن‌آموزان مستعد هستیم.

معاون آموزشی دارالقرآن زنجان تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در موسسه دارالقرآن اجرا شد و طی هفته آینده در شعبات دارالقرآن و بعد از اتمام دوره‌های تابستانی، به صورت استانی برای همه قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن سطح استان اجرا خواهد شد.

قره‌جه‌لو که به عنوان دبیر اجرایی طرح آموزشی ویژه قرآن‌آموزان مستعد و گروه سرود و هم‌خوانی شهدای گمنام دارالقرآن زنجان است، گفت: استاد دوره علی‌اصغر قربانلو و رئیس طرح ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن زنجان، هستند.

captcha