برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی در دارالقرآن زنجان
کد خبر: 3635293
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
رحیمی خبر داد:

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی در دارالقرآن زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در این موسسه خبر داد.

ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی در این موسسه خبر داد و اظهار کرد: این دوره از شنبه 4 شهریورماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرکت 40 نفر از بانوان علاقه‌مند در این دوره، افزود: محورهای آموزشی ارائه شده در این دوره شامل مواردی از قبیل روانشناسی کودک، اصول آموزش مفاهیم قرآنی، رفتارشناسی و موضوعات مربوط به آموزش کودکان است.

رحیمی با بیان اینکه دوره کودکی، در تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی دارد، تصریح کرد: مربیان مجرب و کارآزموده نقش مهمی در انتقال مفاهیم و ایجاد زمینه علاقه به فراگیری علوم دینی در سنین بزرگسالی برای کودکان ایفا می‌کنند.

مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان تاکید کرد: تربیت برمبنای معارف دینی و آموزه‌های قرآنی می‌تواند در امر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی بسیار موثر بوده و در آینده زمینه تحقق جامعه قرآنی را فراهم کند.

captcha