نخستین پارک بانوان یاسوج آماده بهره‌برداری شد
کد خبر: 3562716
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

نخستین پارک بانوان یاسوج آماده بهره‌برداری شد

گروه اجتماعی: عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از بهره‌برداری از نخستین پارک بانوان این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، زهرا زمانی، عضو شورای اسلامی شهر یاسوج امروز، 26 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وسعت این بوستان ۲۵ هزار مترمربع بوده و برای ساخت آن شهرداری یاسوج ۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.
وی بیان کرد: با راه‌اندازی این مکان بخش زیادی از مشکلات زنان برای تفریح سالم حل می‌شود، ضمن اینکه این پارک در محلی به دور از دید و با امنیت کامل ساخته شده است.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج پیست اسکی، پیست دوچرخه سواری، نیمکت‌های نشیمن، سکوهای نشستن و مراکز مشاوره را از جمله امکانات این پارک عنوان کرد.
زمانی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پارک ضمن استفاده از فضای آن اقدامات لازم جهت توسعه ورزش‌های همگانی انجام  می‌شود.
وی از راه‌اندازی مراکز مشاوره و پایگاه‌های سلامت همزمان با افتتاح پارک در این مکان خبر داد و ابراز کرد: اقداماتی مانند اندازه‌گیری فشار خون، تست قند، اندازه‌گیری نبض، معاینه قلب و درمان سرپایی در این پایگاه انجام می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه ورود تمامی بانوان به این پارک رایگان است، یادآور شد: وسایل بازی ویژه کودکان نیز در قسمت مخصوصی از این پارک نصب شده است.
زمانی راه‌اندازی غرفه‌های اشتغال را از دیگر اقدامات انجام شده جهت خدمت به بانوان برشمرد و اضافه کرد: این غرفه‌ها به بانوان بدسرپرست یا سرپرست خانوار واگذار می‌شود.
captcha