بررسی 3 سند تا پایان سال در کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن
کد خبر: 3560307
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
عزیززاده خبر داد:

بررسی 3 سند تا پایان سال در کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست دبیرخانه کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی از پرداختن به سه سند در این کمیسیون خبر داد و گفت: تا پایان سال، شاهد برگزاری دو جلسه کمیسیون تبلیغی و ترویجی خواهیم بود.

محمدمهدی عزیزاده، سرپرست دبیرخانه کمیسیون تبلیغ – ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد جلسات این کمیسیون تا پایان سال، گفت: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد، در مورد شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی، ترویجی قرآنی بحث و تبادل نظر شد و به تصویب کمیسیون نیز رسید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان سال دو جلسه دیگر کمیسیون برگزار خواهد شد، افزود: در جلسه آینده که تلاش می‌شود تا نیمه اول بهمن‌ماه برگزار شود، به مواردی در مورد سند قرآن و فضای مجازی پرداخته خواهد شد.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون تبلیغ – ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی در مورد دیگر مباحثی که تا پایان سال به آن پرداخته خواهد شد، تصریح کرد: بحث و بررسی سند قرآن و بین‌الملل و نیز در صورتی که اعتبارات لازم از محل اعتبارات شورای توسعه فرهنگ قرآنی واصل شود، مدل تقسیم اعتبارات و برنامه‌های ملی، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عزیززاده در پاسخ به این سوال که سه بحث مورد اشاره تا پایان سال مورد پردازش قرار خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه، بحث‌های مقدماتی برخی از این موارد از جمله سند قرآن و فضای مجازی صورت گرفته است، هدف ما این است که این بحث در یک جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گیرد. در بحث قرآن و بین‌الملل نیز همین شرایط وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گردش کار برنامه‌ای با دستگاه‌ها صورت گرفته و به کمیته تخصیص صندوق هم اعلام کرده‌ایم، آماده‌ایم که هر مبلغی تخصیص داده شود، متناسب با آن، برنامه‌ها را انجام دهیم.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون تبلیغ – ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی در پایان در مورد جلسات کمیسیون تبلیغ و ترویج بیان کرد: تاکنون این کمیسیون 41 جلسه داشته است و اگر دو جلسه آینده نیز برگزار شود، مجموع جلسات برگزار شده در سال 95 به 43 جلسه خواهد رسید.
captcha