افزایش حضور کارکنان تأمین اجتماعی زنجان در مسابقات قرآنی
کد خبر: 3555249
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
علیاری خبر داد:

افزایش حضور کارکنان تأمین اجتماعی زنجان در مسابقات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان زنجان از افزایش حضور کارکنان تأمین اجتماعی زنجان در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، مسعود علیاری، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان عصر دیروز دوشنبه 29 آذرماه در حاشیه برگزاری هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کارکنان تامین اجتماعی استان زنجان که در محل دارالقرآن زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته شاهد حضور 81 نفر از کارکنان بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان زنجان در هفدمین مسابقات مقدماتی قرآن سازمان بودیم.

وی با اشاره به افزایش حضور همکاران این اداره کل در هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن سازمان تامین اجتماعی در سطح استان زنجان گفت: امسال شاهد حضور 113 نفر از همکاران این اداره کل در رشته‌های مختلف قرآنی در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی هستیم.

علیاری با اشاره به پیشنهاد حضور خانواده کارکنان بیمه‌ای و درمانی سازمان در مسابقات قرآنی گفت: پیشنهاد امکان شرکت بازنشستگان و همچنین خانواده کارکنان بیمه‌ای و درمانی از سوی استان زنجان مطرح شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان بر لزوم اهتمام به فعالیت‌های قرآنی در این سازمان اشاره و تصریح کرد:‌ پرداختن به فعالیت‌های قرآنی و مانوس شدن با فرهنگ متعالی قرآن در ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف اثرگذار خواهد بود زیرا به دلیل ماهیت این سازمان خدمات تامین اجتماعی و ارتباط کارکنان آم با بخش عظیمی از جامعه است.

علیاری با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی در هر اداره‌ای نیازمند همکاری مدیران و کارکنان است، تاکید کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان با توجه به این مسئله مهم توانسته است دومین استان در امر برگزاری نماز بین واحدهای استانی در سطح کشور باشد.

در ادامه این جلسه اکبر راشدین، دبیر شورای قرآنی مدیریت درمان استان زنجان اظهار کرد: منابع شرکت در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه سال‌جاری ابلاغ و در اختیار علاقه‌مندان به شرکت قرار گرفته بود.

راشدین با اشاره به اینکه امسال و با هدف حضور حداکثری همکاران رشته مفاهیم در دو نوبت برای متسابقین برگزار شده بود، تصریح کرد:‌ رشته مفاهیم با طرح 25 سوال تستی است که گروه الف در روز 22 آذرماه در این مسابقه شرکت داشتند.

دبیر شورای قرآنی مدیریت درمان استان زنجان در خصوص تعداد متسابقین استان زنجان در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: امسال 113 نفر در این دور از مسابقات شرکت داشتند که از این تعداد 44 نفر از همکاران خانم و 59 نفر نیز از آقایان همکار بودند.

captcha