آموزش 14 هزار شهروند یزدی در مناسبت‌های خاص و مذهبی
کد خبر: 3541212
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

آموزش 14 هزار شهروند یزدی در مناسبت‌های خاص و مذهبی

گروه اجتماعی: معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: بیش از 14 هزار شهروند در مناسبت‌های خاص همچون هفته هلال احمر و مناسبت‌های مذهبی از قبیل محرم و صفر از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد، احمد لجه، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی، پایه و تخصصی امداد و نجات در 10 شعبه و 3 مرکز امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در 7 ماهه اول سال‌جاری 3 هزار و 896 نفر در دوره‌های عمومی امداد و کمک‌های اولیه 22 ساعته و پایه داوطلبی 40 ساعته شرکت و گواهینامه دریافت کردند.  
وی افزود: آموزش بیش از 14 هزار شهروند در مناسبت‌های خاص همچون هفته هلال احمر و مناسبت‌های مذهبی از قبیل محرم و صفر در مکان‌های مختلف اعم از هیات‌های مذهبی، تکایا، مساجد و غیره برگزار شده است.
لجه با بیان این‌که 17 دوره تخصصی امداد و نجات ویژه امدادگران و نجات‌گران این جمعیت اعم از خواهر و برادر با همکاری شعب استان و نظارت مرکز علمی کاربردی هلال احمر  برگزار شده است تصریح کرد: در مجموع 438 نفر از  امدادگران و نجاتگران  فعال در این دوره‌ها که شامل 5 دوره تخصصی امداد و 12 دوره تخصصی نجات بود شرکت کردند.
وی به برنامه‌های آموزشی این جمعیت در 5 ماهه پایانی امسال اشاره و یادآور شد: 3 دوره کشوری، 2 دوره منطقه‌ای و همچنین 23 دوره تخصصی امداد و نجات در سطح شعب استان در برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۹
0
0
آموزش شهروندان در مناسبت‌های خاص و مذهبی برای کاهش تلفات و صدمات خیلی موثر است
captcha