«تن‌های تنها» شب‌های محرم روی آنتن شبکه 2 می‌رود
کد خبر: 3534865
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

«تن‌های تنها» شب‌های محرم روی آنتن شبکه 2 می‌رود

گروه هنر: «تن‌های تنها» عنوان ویژه برنامه‌ای مناسبتی برای کودکان است که شب‌های محرم روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه مناسبتی «تن‌های تنها» به تهیه‌کنندگی محمد ابهری، کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که با هدف آشنا کردن نوجوانان با مفاهیم صحیح و عمیق قیام سیدالشهدا(ع) با بهره‌مندی از منابع معتبر در دهه اول محرم ساعت 17 به روی آنتن می‌رود. 

از جمله بخش‌های تدارک دیده شده برای این برنامه می‌توان به «دو رکعت عشق»، روایت لحظات درخشان عاشورا به صورت نمایشی و تعزیه، معرفی یاران امام حسین (ع)، روایت کربلا از زبان حضرت علی‌اصغر (ع)، مقتل‌خوانی، عکس عاشورا، معرفی شهدای نوجوان، خوانش اشعار برگزیده عاشورایی توسط شعرا، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی نوجوانان در تکایا و ... اشاره کرد.

در ادامه این خبر آمده است که برنامه «کوی محبت» کاری از گروه امور اجتماعی و به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی موسوی در ایام محرم هر شب ساعت 19:30 و شب‌های تاسوعا و عاشورا ساعت 23 به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با نگاهی به ابعاد قیام امام حسین (ع) به صورت پخش زنده از حرم سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به روی آنتن می‌رود. گفت‌و‌گو با کارشناسانی چون حجت‌الاسلام ماندگاری، حجت‌الاسلام امیر انصاریان، حجت‌الاسلام کازرونی و ... همراه با مداحی ویژه شب‌های سوگواری از جمله بخش‌های این برنامه است.
captcha