کیفیت خوب داوری مورد اتفاق همه متسابقان بود
کد خبر: 3528331
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
نفر اول قرائت مسابقات قرآن قم در بخش برادران:

کیفیت خوب داوری مورد اتفاق همه متسابقان بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفر اول قرائت مسابقات قرآن قم در بخش آقایان تأکید کرد: کیفیت خوب داوری مورد اتفاق همه متسابقان بود و شاهد کیفیت خوبی در برگزاری این دوره از مسابقات بودیم.

سیدحمید رضا مقدسی، نفر اول قرائت مسابقات قرآن قم در بخش  آقایان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: امسال برگزاری مسابقات از نظر کیفی بهتر از سال های قبل بود و اختصاص مراسم افتتاحیه و اختتامیه برای بخش شهرستانی به صورت جداگانه نیز نشانگر اهمیتی است که به این مسابقات داده شده بود.

وی اظهار کرد: نحوه برگزاری و داوری عالی بود و همه متسابقان در کیفیت داوری اتفاق نظر داشتند و کمتر اعتراضی را شاهد بودیم.

مقدسی بیان کرد: برگزاری دوره توجیهی و آمادگی برای افراد راه یافته به کشوری قبل از برگزاری این مسابقات قطعا نیاز است ولی استادانی انتخاب شوند که مسایل کاربردی تر و موثر تر را بیان کنند تا شاهد بهتر شدن وضعیت قم در مسابقات کشوری در برخی رشته ها که استعداد آن وجود دارد باشیم.

مقدسی عنوان کرد: آقای عزیزی، معاون فرهنگی اوقاف قم قول برگزاری این دوره را داده اند و از این بابت قدردانی می کنیم  اما دوره فشرده نباشد تا تاثیر لازم را بگذارد.

وی اظهار کرد: مهمترین رسالت ما قاریان این است که فرهنگ قرآنی را با رفتار خود در جامعه نشان دهیم و هرچند در حد توان و کم باشد بیانگر رفتار قرآنی باشیم تا کسانی که ما را می شناسند الگوگیری کنند.

وی تاکید کرد: سطح قرائت در استان قم با وجود استعدادهای زیاد می تواند از این وضعیت بهتر شود و باید در این راستا برنامه ریزی شود.

یادآور می‌شود سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی از دهم تا ۱۳ شهریور ماه با حضور ۲۳۰ نفر از آقایان و بانوان در مجتمع شاه سیدعلی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد.

این مسابقات در رشته های ترتیل و تحقیق، حفظ کل، ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی برگزار و مراسم افتتاحیه آن دوشنبه هشتم شهریورماه برگزار شد و اختتامیه نیز شنبه شب ۱۳ شهریور با حضور آیت الله خاتمی برگزار شد. 

captcha