موفقیت متسابقین منوط به دوره‌های آموزشی سالانه است
کد خبر: 3525498
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
صحاف اظهار کرد:

موفقیت متسابقین منوط به دوره‌های آموزشی سالانه است

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست داوران سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بخش خواهران اوقاف آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی برای کسب نتیجه در مسابقات باید در طول سال برگزار شود و به چند جلسه مانده به روز مسابقات اکتفا نشود.

نجات صحاف، سرپرست داوران سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بخش خواهران اوقاف استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، با بیان اینکه استفاده از دوارن غیربومی می‌تواند فضای کاملاً عادلانه در مسابقات را ایجاد کند، گفت: داوران غیربومی در کنار داوران بومی می‌توانند نتیجه یک‌دست و مطلوبی را ارائه کنند و بر حسب معیار علمی و تخصصی افراد را برگزینند.

وی با اشاره به سومین سال حضور خود در مسابقات قرآن آذربایجان‌شرقی، گفت: هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و همچنین بر تعداد شرکت‌کنندگان نیز زیاد می‌شود.

صحاف خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این عرصه نشان از عطش درونی آن‌ها به آموزه‌های قرآنی و نیاز این معارف در جامعه را نشان می‌دهد.

وی همچنین تصریح کرد: سعی بر آن است که مسابقات استانی در سطح کشوری برگزار و داوری شود تا نفرات برگزیده با فضای سنگین و تنگاتنگ مسابقات کشوری آشنا شوند.

داور سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی بخش خواهران همچنین در خصوص سیستم مکانیزه جدایی فضای داوران از متسابقین چنین گفت: این سیستم بسیار عالی بوده و باعث کاهش استرس در متسابقین و کاهش خطا در داوران می‌شود.

captcha