اقامه نماز عید سعیدفطر در خلیل‌آباد
کد خبر: 3512782
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

اقامه نماز عید سعیدفطر در خلیل‌آباد

گروه اجتماعی: رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه خلیل‌آباد از برپایی نماز عید سعید فطر در این شهرستان به امامت حجت‌الاسلام علی ناهیدی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خلیل‌آباد خبر داد.

غلامحسین کیانی، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر از اقامه نماز عید در این شهرستان به امامت حجت‌الاسلام علی ناهیدی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خلیل‌آباد خبر داد.
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه خلیل‌آباد افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید فطر اندیشیده شده است و اعضای این ستاد از آمادگی لازم برخوردار هستند.
وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید در ساعت 6:30 صبح در مسجد جامع خلیل‌آباد به امامت حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه شهرستان خلیل‌آباد اقامه می‌شود.
کیانی در ادامه ابراز کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان جهان به شمار می‌رود و ان‌شاء‌الله امسال با شکوه‌‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی عید فطر را روز پاداش دادن و جایزه گرفتن از یک ماه روزه‌داری دانست و ابراز امیدواری کرد: برپایی این عید در سراسر جهان سبب پایداری و شادی مسلمانان و نشان دادن وحدت جامعه اسلامی به استکبار جهانی شود.
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه خلیل‌آباد در خاتمه تأکید کرد: از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان خلیل‌آباد، دعوت می‌کنم تا همدل، همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و ایران اسلامی، در مصلی نماز عید فطر، حضوری گسترده، معنوی و حماسی داشته باشند.
captcha