برگزاری مراسم احیاء دومین شب قدر در جمع شهدای زنده انقلاب
کد خبر: 3510753
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

برگزاری مراسم احیاء دومین شب قدر در جمع شهدای زنده انقلاب

گروه اجتماعی: جانبازان مرکز امام خمینی(ره) مشهد، شامگاه شهادت امیر مؤمنان علی(ع) و دومین شب قدر، در عزای فرق شکافته عدالت مجسم به سوگواری پرداخته و این شب را همراه با استغاثه و اشک سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، شامگاه بیست و یک ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت امیرمؤمنان علی(ع) و شب قدر در گوشه‌گوشه مشهدالرضا محفل و مراسمی برپاست. همه به رسم و آیین خود در عزای امام خویش بر سر و سینه می‌زنند.
هرکس خلوتی گزیده و سر در راز و نیاز با خدای خود دارد. بی‌قرار است. در جستجوی جرعه‌ای بخشش نگاهش را به آسمان دوخته و نوای یا رب یا رب سر می‌دهد. از هر قشر و مرام و مسلکی که باشی شور مولا مجنونت می‌کند.
در حال تکمیل
بر اساس این گزارش، شامگاه گذشته، مرکز جانبازان امام خمینی(ره) مشهد شاهد جمع بی‌ریای جانبازان قطع‌نخاعی سلحشور این خطه بود. جمعی که برآیند نورانیت و صفا و اخلاص بود.
مرکزی که جای‌جایش قدمگاه شهداست و طی این سال‌ها چه جانبازانی که به جهت جراحات برجای مانده از هشت سال دفاع مقدس، غریبانه از گوشه‌ای از این مرکز پر کشیدند...
در حال تکمیل
این یادگاران هشت سال دفاع مقدس، شامگاه شهادت مولا علی(ع) و دومین شب قدر، در عزای فرق شکافته عدالت مجسم به سوگواری پرداخته و این شب را همراه با استغاثه و اشک سپری کردند.
در حال تکمیل
جانبازان این مرکز در ابتدا با قرائت دعای جوشن کبیر، اسماء الهی را یک به یک زمزمه کردند؛ همچنین این شهدای زنده انقلاب که قامت شکسته‌شان، خود جلی‌ترین تفسیر آیه‌های جهاد و ولایت است در ادامه، خدا را به حق آیات و اولیائش قسم داده و حوائج خود را از باری‌تعالی طلب کردند...
captcha